Reklama na Facebooku
![]() | ![]() | |
Styczeń 2021 r.
|
450 zł brutto Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia.
| |
![]() | ![]() | |
8 godzin dydaktycznych* *godzina dydaktyczna - 45 minut
| Zajęcia odbywają się w godzinach 09-17
| |
![]() | ![]() | |
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców, pracowników działów marketingu lub sprzedaży, kadr zarządzających oraz osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Uwaga !!! Uczestnik na szkolenie przychodzi z własnym laptopem.
|
Szkolenie pokazuje możliwości reklam na Facebooku: zwiększenie sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów czy promocja wydarzeń.Dzięki temu pozyskaną wiedzę od razu przełożymy na sukces kursantów.
| |
![]() | ![]() | |
Przesłanie e-mailem (pte@) bądź listem wypełnionego pteolsztyn.edu.pl Prosimy o dokonanie opłaty dopiero po otrzymaniu potwierdzenia uczestnictwa w kursie. Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, 10-117 Olsztyn Bank PEKAO S.A. O/Olsztyn: 93 1240 5598 1111 0000 5034 8093 Tytułem: Opłata za kurs: "Reklama na Facebooku" + imię i nazwisko. |
1) Dlaczego warto skorzystać z reklam na Facebooku? - zalety reklam na Facebooku - co z darmowym prowadzeniem profilu? - co poza Facebookiem? (Instagram, Linkedin, YouTube) - słowniczek najważniejszych pojęć 2) Ustawienia konta reklamowego - prawidłowe ustawienia strony firmowej - jak poruszać się w Menadżerze Reklam? - ustawienia płatności - ustawienia Messengera - łączenia kont z Instagrama - dostępne funkcje w Menadżerze Reklam 3) Wybór celu kampanii - rodzaje reklam - wybór celu kampanii - budowa lejka sprzedażowego na Facebooku. 4) Ustawienia grup odbiorców - stworzenie persony - rodzaje grup odbiorców na Facebooku - możliwości targetowania na Facebooku - kilka sprawdzonych tricków - idealny rozmiar grupy docelowej 5) Umiejscowienia reklam - dostępne umiejscowienia reklam - jak wybrać najlepsze umiejscowienia? 6) Budżet reklamowy - ile kosztuje reklama na Facebooku? - budżet dzienny czy całkowity? - jak dopasować wysokość budżetu do kampanii? - Optymalizacja budżetu reklamowego 7) Tworzenie kreacji postów - idealny wygląd postów - branżowe tricki - potęga video 8) Piksel Facebooka - czym jest Piksel Facebooka? - wdrożenie piksela na stronę internetową - ustawienia zdarzeń - jak wykorzystać Piksela do sprzedaży? 9) Remarketing na Facebooku - czym jest remarketing i dlaczego warto? - stworzenie grup niestandardowych - remarketing krok po kroku - tricki Stratega Adsów 10) Analiza efektywności kampanii - najważniejsze wskaźniki efektywności kampanii - Facebook Analytics - optymalizacja kampanii 11) Case study - sklep internetowy - lokalny biznes - promocja wydarzenia - prowadzenie profilu firmowego 12) Panel dyskusyjny
| |
![]() | ![]() | |
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Olsztynie ul. 1 Maja 13, piętro VII, (wieżowiec vis a vis Teatru im. Stefana Jaracza) 89 5 27 58 25 pte@pteolsztyn.edu.pl | Kurs kończy się uzyskaniem „Zaświadczenia o ukończeniu kursu”* na drukach Ministerstwa Edukacji Narodowej (* na podstawie §18 ust.2, Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.1632). Usługa zwolniona z VAT – uczestnik kursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do wystawienia zaświadczenia. |